Цікаво знати

Як повідомляє видання Lube Report від 2 травня 2012 року, деякі потужні виробники нафтопродуктів нещодавно попередили своїх споживачів в США про підвищення ціни на кінцеві продукти, що вступить в силу в кінці травня, посилаючись на збільшення цін на базові оливи та присадки.

  • Shell підвищить ціни до 4 відсотків на вибрані мастильні матеріали починаючи з 19 травня 2012р.
  • Chevron збільшить ціни від 3 до 6 відсотків на оливи з 21 травня 2012р.
  • ConocoPhillips – тепер Phillips 66 - відвищить ціни на 3-5 відсотків, залежно від продукту, з 24 травня 2012р.
  • Citgo підніме ціни на кінцеві продукти від 3 до 6 відсотків після 25 травня 2012р. Це стосуватиметься брендів Citgo, Mystik, Clarion, MileMaster та private label  продуктів як наливом, так і упакованих.

Більшість інформаційних листів включали подібні пояснення, як надав Chevron: "Це підвищення цін зумовлене постійним збільшенням вартості базових олив та присадок, що впливає на виробництво наших продуктів".

 



Warning: Unknown(): Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0