Цікаво знати

Більшість відомих нафтових компаній проінформували своїх клієнтів про підвищення цін на кінцеві продукти, що вступить в силу протягом вересня місяця. Більшість дистриб’юторів сприйняли цю новину зі скепсисом та роздратуванням, - повідомило видання Lube Report в номері від 24 серпня 2011р.

Останнє підвищення продовжує серію подорожчань, що мали місце раніше цього року: в лютому-березні, середині квітня - на початку травня, в середині червня - на початку липня. Як і попереднього разу, більшість називають причиною подорожчання базової оливи, присадок та пакувальних матеріалів.

  • Chevron відвищить ціни на 3-6 відсотків на змащувальні матеріали, редукторні оливи та мастила з 1 вересня.
  • ConocoPhillips збільшить ціну на 5-8 відсотків на кінцеві продукти, залежно від якісних факторів, починаючи з 16 вересня.
  • ExxonMobil підніме вартість брендованих та небрендованих олив та мастил на 5 відсотків з 16 вересня.
  • Citgo підвищить ціна на 4-6 відсотків починаючи з 19 вересня. Зміни стосуватимуться брендів Citgo, Mystik, Clarion, MileMaster та приватних торгових марок як наливом, так і фасованих кінцевих продуктів: олив, білих мастильних матеріалів та мастил.
  • Shell піднімає ціни на ряд мастильних матеріалів на 5 відсотків з 19 вересня.
  • Valvoline збільшить ціни на 6 відсотків на мастильні продукти з 19 вересня.
  • BP Castrol підвищує ціни на 5 відсотків на усі продукти для пасажирських автомобілів, мототехніки, комерційного транспорту, в т.ч. синтетичні з 26 вересня.

 



Warning: Unknown(): Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0